vrijdag 16 oktober 2009

Charly: Japanse toren



Vrijdag 9 oktober bezochten we de Japanse toren en het chinees paviljoen. We kregen verschillende opdrachten mee. We moesten een sfeerbeeld weergeven van het museum vervolgens moesten we studies naar dieren maken. Ook enkele zoom-in's maken voor het vak beeldende vorming. Tenslotte hadden nog de opdracht om stempels van houtsnede te bestuderen. We hadden 2 uur de tijd om deze opdrachten te volbrengen. Keuze van materiaal was vrij.
Ikzelf vond het zinvol. Ik heb studiemateriaal kunnen gebruiken voor mijn werk voor toegepaste beeldende vorming.

Thomas: De Japanse toren vond ik leuk maar de rest vond ik 'dom'!
Maarten: Ik vond die samurai pakken wel cool.
Yannick: Da stonk daar ma wel leuk!(ik ben zeer knappe jonge)
Casper: Twas wel plezant en het 3de gebouw was wel Cool.
Arno: COURGETTEN!!!!
Ruben: Ik voelde mij thuis.


verslaggever: Charly Pigou 4AO

Geen opmerkingen: